NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Dlaczego Twój sklep internetowy nie zarabia?

2016-07-21 16:17:11

Po pierwsze, zastanów się, czy oprawa graficzna twojego sklepu zachęca do pozostania na stronie, czy też skutecznie odstrasza potencjalnych klientów. Szata wizualna jest niezwykle ważna, bowiem decyzja o pozostaniu na stronie i kontynuowanie zakupów zapada właśnie na jej podstawie, w ciągu zaledwie kilku sekund o momentu wejścia na stronę. Twoim zadaniem jest sprawić, by klient na tej stronie pozostał, a co więcej, by zdecydował się na zakup produktu.

Warto pamiętać o tym, że klientów odstrasza nie tylko grafika ale też funkcjonalność strony, poziom jej skomplikowania. Jeśli formularz jest pokrętnie napisany, trudno jest sfinalizować transakcję, klient raczej nie będzie zadawał sobie trudu i z dużym prawdopodobieństwem znajdzie sobie inny sklep. Tym bardziej powinieneś zadbać o to, by klient wybrał właśnie twój sklep. Dzisiaj to nie jest problemem, wystarczy wybrać partnera, który ma w portfolio dobre sklepy internetowe. Wpisz w wyszukiwarce na przykład sklepy internetowe Łódź, naprawdę jest w czym wybierać.

Strona musi być konkretna, przejrzysta i funkcjonalna. Wówczas szanse na dokonanie zakupu znacznie wzrastają. Powodem słabego zysku ze sklepu internetowego mogą być oczywiście zwyczajnie niezadowoleni klienci. Może oferowane przez ciebie produkty są kiepskiej jakości, a może przesyłka jest bardzo droga i trwa w nieskończoność? A może kontakt z tobą jest bardzo trudny, a na odpowiedzi od ciebie trzeba czekać całymi dniami? To wszystko wpływa na budowanie marki twojego sklepu, jego reklamę i promocję. Trzeba pamiętać o jednym- w tym biznesie klient i jego zadowolenie to absolutny priorytet.

Powodem braku zysku z prowadzenia sklepu internetowego może być też słaba promocja. Informacje o rabatach, okazjach i nowościach trzeba rozpowszechniać, najlepiej poprzez portale społecznościowe. Wieść o twoim sklepie musi się roznosić, a Internet jest ku temu najlepszym środkiem. Bardzo korzystnie na promocję wpływają organizowane kampanie reklamowe, zwiększające ruch na stronie, a przez to również podnoszące zyski.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: